אהבתם? חושבים שהמידע יעזור לאחד החברים שלכם? שתפו!

שומן בזרועות הוא לא משהו מושך. המון אנשים ובעיקר נשים סובלים מהידלדלות והצטברות שומן באזור. אם נכנסתם למאמר כנראה שאתם סובלים או מכירים מישהו שסובל מהתופעה, למזלכם, קיימות מספר דרכים פשוטות להסרת ושריפת השומן באזור הזרועות.

כמובן דיאטה נכונה (שניתן לדפדף ולמצוא באתר) היא בלתי נמנעת, אתם לא יכולים לצפות לאכול מה שאתם רוצים ובמקביל לשרוף את השומן בזרועות. ניתן למצוא שלל מדריכים ותפריטים באתר באמצעות שימוש בשורת החיפוש למעלה. הימנעו מסוכר, גלוטן ואוכל מטוגן במשך כל תקופת החיטוב על מנת להשיג את התוצאות הרצויות מהר יותר.

מה שהרבה לא יודעים, זה שפיתוח מסת שריר בריאה היא דבר מאוד חשוב למי שרוצה להתחטב באזורים מסוימים. במידה ונגלית את מסת השריר בידיים שלנו, השריר המעוצב והעמיד יתפוס את מקומו של השומן המדלדל, וכך יצור מראה חטוב ובריא שאתם כל כך שואפים אליו.

לפני שאפרוש בפניכם את כל התרגילים שחשוב לבצע כדי להרזות בזרועות, חשוב שתדעו למה הדבר קורה מההתחלה ואיזה דברים כדאי לעשות כדי למנוע אותו:

צריכת חלבון גבוהה תמנע שומן בזרועות

על מנת לשמור על מסת שריר בריאה, אחרי גיל 50 חשוב לצרוך טיפה יותר חלבון ממה שאתם רגילים אליו על מנת לשמור על מסת שריר בריאה ולמנוע את הידלדלות והצטברות השומן בזרועות, יחד עם זאת חשוב לבצע פעילות גופנית מתונה על מנת לעודד את הגוף לשמור על מסת השריר הקיימת ולא לאבד אותה. אז אם אתם רוצים להרזות בידיים, חשוב שתגדילו את צריכת החלבון שלכם.

שינויים הורמונליים גורמים להצטברות שומן

אף אחד לא אוהב להזדקן, אבל זה המצב, וחשוב להודות בזה ולדעת שיש מה לעשות כנגד. המטבוליזם מאט עם השנים וכך נגרמת הצטברות שומן בזרועות. יחד עם זאת, יורדת המוטיבציה להתאמן וזה הדבר העיקרי שמשפיע על מראה הגוף. חשוב לבצע פעילות גופנית בכל גיל ובכל מצב.

אימון נכון

חשוב לבצע את התרגילים באימון בצורה נכונה על מנת לתת לשריר לגדול בצורה הטובה ביותר. אימון לא נכון ימנע מהשריר לגדול ולא תשיגו את המטרה שלכם.

cycling-equipment-healthy-fit-fitness_1139-686-300x200 איך להיפטר משומן בזרועות
אימון שורף שומן בחדר כושר

תרגילים לשריפת שומן בזרועות:

  • שכיבות סמיכה יהלום
  • קפיצה בחבל
  • הרמת משקולות לצדדים ולמעלה
  • מתח ומקבילים

 

לסיכום

ניתן להיפתר מהשומן בזרועות בצורה זריזה ויעילה אם תעקבו תשמרו על אורך חיים בריא ותכניסו תרגילי כוח לידיים בנוסף לאירובי אינטנסיבי ותזונה נכונה. אורך חיים בריא הוא הפיתרון הכי יעיל.


אהבתם? חושבים שהמידע יעזור לאחד החברים שלכם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *